طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

با گسترش خدمات آنلاین و شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها برای این که بتوانند مشتریان خود را حفظ کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند، اقدام به طراحی سایت کرده اند. فروشندگان و تولیدکنندگان لباس هم از مشاغلی هستند که نیازمند سفارش طراحی سایت هستند. دات وب به شما کمک می کند تا با آسودگی خاطر اقدام به طراحی وبسایت کنید و به راحتی بتوانید با سئو سایت دات وب به صفحات اول سرچ ها برسید.

نکاتی که قبل از طراحی سایت لباس، کیف و کفش باید دانست

اما مشکلاتی در این زمینه نیز وجود دارد. ممکن است با توجه با آن که خرید حضوری صورت نمی‌گیرد، مشکلاتی در سایز و قالب مناسب افراد به وجود آید. اما بسیاری از شرکت‌ها با راهنمایی مشاوران خود در این حوزه و ارائه محتوای دقیق درباره محصولات، این مشکل را حل کرده و خرید و فروش دراین بخش از بازار را به شدت رونق داده‌اند و مشتریان هم از خرید های خود راضی هستند.
یکی دیگر از مسائلی که در این حوزه وجود دارد، عدم آشنایی صاحبان کسب و کار سنتی با فضای فروشگاه آنلاین می‌باشد. بسیاری در آغاز کار، فروش محصولات خود را در تلگرام و اینستاگرام جایگزین کردند. اما به دلیل ضعف‌هایی که در سیستم اینستاگرام موجود است، از جمله آن که ایجاد اعتماد در این فضا بسیار مشکل است. از سوی دیگر فروشگاه اینستاگرام در ایران کار نمی‌کند و ایران را به عنوان یک کشور برای تبلیغات قبول ندارد و بسیاری موارد دیگر پس شما برای فروش آنلاین نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید.
بنابراین فروشندگان لباس، کیف و کفش باید به فکر یک طراحی سایت اختصاصی برای خود باشند تا با دریافت نماد اعتماد و گارانتی، برای مخاطب ایجاد اعتماد نموده تا راه‌های پرداخت قانونی طی شود. این موارد تضمین کننده فروش و افزایش درآمد کسب و کار شما می‌باشند چرا که امروزه تمام کسب و کار ها از همین طریق بازاریابی خود را انجام میدهند.

فرایند طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

پس از اینکه قرار داد طراحی سایت پوشاک را با شرکت طراحی سایت به امضا رساندید با توجه به اینکه شما طراحی سایت معرفی پوشاک را مد نظر دارید و یا طراحی فروشگاه اینترنتی پوشاک را ، دو مدل طراحی سایت می تواند برای شما صورت گیرد. در اولین روش وب سایت شما با کمک قالب آماده و پایه ی شرکت برای شما راه اندازی می شود. این قالب با توجه به اینکه از پیش طراحی و آماده شده و بر روی بسیاری از وب سایت های طراحی شده توسط شرکت دات وب نصب شده است، دارای مزایایی از قبیل قیمت پایین تر و زمان راه اندازی کمتری نیز می باشد و تنها عیب آن تکراری بودن آن از بابت استفاده از آن در بسیاری از سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دات وب خواهد بود ولی برای بیزنس های کوچک این روش مناسب میباشد.
نوع دوم طراحی سایت پوشاک به صورت اختصاصی می باشد. در این مدل از طراحی سایت پس از عقد قرارداد شما نزد گرافیست شرکت ارجاع داده میشوید و طی جلسه ای با مسئول بخش گرافیک شرکت خواهید توانست قالبی اختصاصی برای وب سایت خود در نظر بگیرید. این کار باعث میشود تا اولا وب سایت شما مطابق با خواسته ی شما شکل گیرد و بعد از آن وب سایتی متفاوت نسبت به سایر وب سایت های موجود بر روی اینترنت داشته باشید که همین تفاوت می تواند بر روی کاربر پسندی وب سایت شما تاثیر گذار باشد اما خب از هزینه و زمان بیشتری برخوردار است.
توجه داشته باشید که گرافیک یک وب سایت میتواند تاثیر بسیاری بر روی فروش شما داشته باشد به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم در صورتی که قصد طراحی سایت پوشاک را دارید حتما به صورت اختصاصی آنرا طراحی نمایید تا زیبایی بصری وب سایت شما بتواند مشتری را در وب سایتتان نگه داشته و باعث فروش محصولاتتان به وی شود در کنار این موارد سرعت لود بالا و همچنین امینت وب سایت پوشاک شما در مراحل بعدی طراحی سایت می باشد که توسط شرکت طراحی سایت دات وب به خوبی در نظر گرفته میشود. پس از اینکه قالب شما طراحی و به تایید شما رسید می بایست به بخش برنامه نویسی منتقل شود تا پس از انجام برنامه نویسی آن بتوانید وب سایت خود را تحویل بگیرید.

مزایای طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند و همچنین عضو باشگاه مشتریان شما شوند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد و همچنین وفاداری آنها به شما.
همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت و میتوانید فروشتان را افزایش دهید.
طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند و همچنین عضو باشگاه مشتریان شما شوند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد و همچنین وفاداری آنها به شما.
همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت و میتوانید فروشتان را افزایش دهید.

امکانات طراحی سایت لباس، کیف و کفش

طراحی سایت پوشاک

درباره فروشگاه

در طراحی سایت لباس و کیف و کفش بخش درباره ما برای معرفی گروه، برند و سوابق در نظر گرفته می شود. نوشتن یک محتوای مناسب از تخصصها و سوابق تاثیر چشمگیری در جذب کاربران دارد. معرفی کالاها در دسته بندی های مناسب یکی از اساسی ترین بخش‌ها است.
در طراحی سایت لباس و کیف و کفش در بخشی با عنوان نمایندگان اطلاعات تماس نمایندگان فروش شرکت در نقاط مختلف کشور در اختیار کاربران قرار می گیرد. بخش تماس با ما در طراحی سایت لباس و کیف و کفش به درج اطلاعات تماس و ساعات کاری، آدرس و نمایش مکان روی نقشه گوگل اختصاص دارد.

محتوا و گرافیک جذاب

استفاده از گرافیک زیبا و جذاب همراه با نمایش تصویر کالا از زوایای مختلف، توضیحاتی درباره جنس، طرح، موجودی و همچنین امکان مقایسه و معرفی کالاهای مشابه به غنای سایت می افزاید و منجر به بازدیدهای بیشتر و ارتقای رتبه سایت می شود. با ارائه متونی درباره اصول لباس پوشیدن و اطلاعات روز درباره مد و خوش پوشی در بخش مقالات طراحی سایت لباس و کیف و کفش احتمال بازدید از سایت افزایش می یابد و در نتیجه آن مشتریان شما افزایش میابند.
همچنین لحاظ کردن بخش اخبار در طراحی سایت لباس و کیف و کفش جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار دنیای مد و پوشاک می تواند تاثیر خوبی در بالا رفتن رتبه سایت داشته باشد. در بخش ارتباط با کاربران از طراحی سایت لباس و کیف و کفش می توان صفحاتی مانند نظرسنجی، تالار گفتگو، مسابقات و قرعه کشی را راه اندازی کرد تا کاربران را بتوان به خرید تشویق کرد.

عضویت و خرید آنلاین

راه اندازی بخش عضویت و خرید اینترنتی در طراحی سایت لباس و کیف و کفش امکان خرید آسان را برای مشتریان وفادار و همیشگی شرکت به وجود آورده و سبب رضایت خاطر آن ها می گردد. برای جستجوی محصول مورد نظر توسط کاربران بخشی با عنوان جستجو در طراحی سایت لباس و کیف و کفش لحاظ می شود.

جست و جوی پیشرفته

استفاده از الگوریتم های پیشرفته جستجو با فراهم کردن امکان جستجو براساس برند، قیمت، رنگ، نوع و … تا حد زیادی جلب رضایت خاطر کاربران را در پی خواهد داشت چرا که میتوانند به راحتی محصول موردنظرشان را پیدا کنند.

همچنین شما میتوانید از طریق صفحه اینستاگرام و یا صفحه تماس با ما با تیم ما در ارتباط باشید.

DOTWEB
ما در تیم تولید محتوای شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی دات وب در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه طراحی سایت و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: