سئو سایت آژانس هواپیمایی

سئو سایت آژانس هواپیمایی

چرا سئو سایت آژانس هواپیمایی ؟

برای سئو در زمینه گردشگری لازم است یک تیم تخصصی روی سایت شما فعالیت کند. تیمی که علاوه‌بر آشنایی با تمامی پارامترهای روز گوگل، با زمینه‌ی کاری شما هم آشنا باشد. برای مثال اطلاع از اینکه در چه بازه‌ی زمانی کدام کلمات یا عبارات کلیدی بیشتر جستجو می‌شوند، می‌تواند نتایج به‌دست آمده از بهینه سازی سایت را برای آژانس گردشگری دگرگون کند. همچنین اگر تیم سئو از تغییرات روزانه الگوریتم‌ها و به‌روزرسانی‌های گوگل با خبر نباشد، نمی‌تواند در زمان مناسب نتیجه‌ مطلوب بگیرد چرا که در سئو سایت آژانس هواپیمایی رقابت بسیار بالا است.

ارتقای رتبه آژانس گردشگری در گوگل

برای تمام کسانی که آژانس گردشگری دارند اهمیت حضور در دنیای مجازی بسیار روشن است. همچنین رقابت در این عرصه برای تمامی آژانس‌ها یکسان نیست؛ چرا که برخی به واسطه‌ی قدمت و جایگاهشان در دنیای واقعی مشتریان ثابت خود را به سایت هدایت می‌کنند. اما نکته‌ی اصلی این است که حتی آژانس‌های مطرح نیز نیاز دارند برای فروش پکیج‌های خود و برای جذب مخاطب از برندسازی فراتر رفته و در عبارات کلیدی که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند هم برای ارتقای رتبه سایت خود تلاش کنند و درآمد خود را از این طریق افزایش بدهند.

اینکه آژانس گردشگری شما به ازای رتبه عبارات کلیدی‌اش در گوگل می‌تواند سرنوشت کسب و کار شما را دگرگون کند. اینکه در چه بازه‌ی زمانی کلمات کلیدی شما به رتبه مطلوب برسد، نیازمند بررسی دقیق است که با رصد کردن گزارشات گوگل و تحلیل صحیح و به موقع آن می‌توان نتایج شگفت‌انگیزی کسب کرد و به راحتی با رقبای سرسخت خود رقابت کرد.

راهنمای روش سئو سایت آژانس مسافرتی

سئو سایت آژانس هواپیمایی

با وجود اینکه ، اکثر افراد و مسافران از موتورهای جستجوگرهایی مانند بینگ ، یاهو و گوگل برای برنامه ریزی سفر خود استفاده می کنند اما گاها رزرو هتل ها ، بیلت ، اجاره اتومبیل و … به صورت مجزا کاری پیچیده و پردردسر است که می تواند بسیار وقت گیر باشد. در نتیجه ، مسافران ترجیح می دهند که به آژانس های مسافرتی که در اینترنت پیدا می کنند ، مراجعه نمایند. و طبق آمار بیش از 75 درصد از آنها به همان سه سایت اول نتایج جستجو بسنده می کنند و سپس تصمیم می گیرند. پس اگر مالک و مدیر سایت یک آژانس مسافرتی هستید باید تمام تلاش خود را برای سئو و بالا بردن جایگاه آن در گوگل انجام دهید که بتوانید در کلمات کلیدی در رتبه های بالا باشید و بتوانید به راحتی بیزنس خود را گسترش دهید.

به منظور سئو سایت آژانس مسافرتی ابتدا باید با عملکرد موتورهای جستجو و فاکتورهایی که در رتبه بندی نتایج تاثیر دارند به خوبی آشنا شوید. هرکدام از موتورهای جستجو مثل گوگل ، بینگ و یاهو ، ملاک های خاصی برای رتبه بندی دارند. اگر قادر به اجرای مراحل سئو برای سایت آژانس مسافرتی نباشید باید از یک شرکت طراحی و بهینه سازی سایت که در زمینه بازاریابی دیجیتال تخصص دارد کمک بگیرید. انتخاب چنین شرکتی به شما ضمانت می دهد که نرخ بازگشت سرمایه شما بسیار بالا باشد و هزینه هایی را که برای سئو متقبل می شوید از طریق بهبود رتبه در موتور جستجو و افزایش مشتریان جبران نمایید و درآمد خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

تجزیه‌ و تحلیل سایت و به دست آوردن مشکلات آن و آنالیز رقبا

تحلیل مشکلات سایت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که مدیران وب‌سایت‌ها باید انجام دهند. صاحبان کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها در هر صنایع و با هر ابعادی، از طریق تجزیه‌وتحلیل سایت، می‌توانند مشکلات بهینه‌سازی سایت خود را حل نمایند و با شناسایی نقاط ضعف و قوت، نرخ تبدیل و ترافیک سایت خود را افزایش دهند و در کلمات کلیدی موردنظر در رتبه های بالا نمایش داده شوند. درواقع تجزیه‌وتحلیل سایت همه مشکلات ممکن در وب‌سایت را نشان می دهد و به شما می‌گوید که با شرایط فعلی چه اقدامات مناسبی را جهت بهبود عملکرد خود می‌توانید انجام دهید.

تیم سئو دات وب از طریق تحلیل سایت و بررسی همه‌جانبه آن، اقدام به ارائه راهکارهای مناسب جهت حل این مشکلات می‌نماید.

ما علاوه بر تحلیل سایت شما، سایت رقبای شما را نیز آنالیز می‌کنیم که درواقع یک جنبه کلیدی از مراحل کار بهینه‌سازی سایت است. بیشتر سازمان‌ها این گام مهم را نادیده می‌گیرند و به یافتن کلمات کلیدی، بهینه‌سازی محتوی، لینک سازی و … می‌پردازند؛ اما درک اینکه رقبای ما چه کسانی هستند و در چه جایگاهی قرار دارند و نقاط قوت و ضعف آن‌ها چیست، می‌تواند منجر به درک جامع‌تر از اهداف ما شود و شکاف‌ها و نقاط کور را آشکار سازد که بتوانید خیلی با برنامه تر کار خود را پیش ببرید.

رصد کردن و تحلیل رقبا

یکی از مراحل سئو که باید مدنظر قرار بگیرد، رصد کردن رقبا است. نتایج مختلف گوگل بر اساس امتیازی که سایت های مختلف بدست می آورند نمایش داده می شود و تحلیل و بررسی رقبا می تواند به شما کمک کند که در این مسابقه پیروز شوید. رصد کردن و تحلیل کردن رقبا یکی از خدمات سئو دات وب است که برای مشتریان به صورت مداوم انجام می شود.

استفاده از ابزارهای مناسب برای آنایز سئو سایت

سئو سایت آژانس هواپیمایی

استفاده از ابزارهای سئو با هدف شناسایی مشکلات و بهبود وضعیت سایت صورت می گیرد. کارشناسان دات وب از طریق برخی از ابزارهایی که توسط تیم فنی دات وب تولید گردیده است و همچنین سایر ابزارهای موجود در دنیا، فرآیندهای بهبود سایت را در دستور کار قرار می دهند.

تولید محتوای سئو شده

اقداماتی که برای بهینه سازی سایت انجام می‌دهید، در صورتی که با تولید محتوای موثر همراه نباشد، نتیجه مطلوبی به بار نخواهد آورد. طراحی حرفه ای سایت در کنار تولید محتوای باکیفیت به رشد شما کمک زیادی می‌کند. مطالب تولیدی برای سئو سایت حرفه ای، نباید کپی باشد. همچنین رعایت اصول نگارشی مطلوب گوگل، فاکتور مهمی در امتیازدهی به محتواست که باید آنها رعایت شود تا گوگل پنالتی نشوید.

سئو سایت آژانس هواپیمایی on-page

به این معنی است که شما باید کیفیت درون سایت خود را بالا ببرید برای مثال:

از عکس های با کیفیت استفاده کنید و حجم عکس های خود را پایین بیاورید چرا که حجم زیاد عکس باعث می شود که سرعت لود صفحه به شدت پایین بیاید و سرعت پایین سایت امتیازی منفی برای شما محسوب میشود و باعث بالا نیامدن سایت شما میشود.

محتوای مفید و مورد نظر کاربر را تولید کنید. کاربر را با سایت خود از طریق امتیاز دهی و قسمت نظرات درگیر کنید، درگیر کردن مخاطب با خود همانند این است که شما روی کلمات کلیدی آن صفحه در حال کار کردن هستید علاوه بر این برای فرشنس صفحه شما مناسب بوده و در گوگل تاثیر مثبتی برای سئو سایت آژانس هواپیمایی شما دارد که میتواند در بالا آمدن سایت شما کمک کند.

مکان های جالب و جدید را به کاربران خود معرفی کنید. یکی از کارهایی که می توانید در این زمینه انجام دهید درست کردن یک بلاگ در سایت خود با هدف جذب کاربر و بهبود سئو سایت آژانس هواپیمایی است.

لینک سازی داخلی مناسب برای صفحات سایت تان انجام دهید.

سئو سایت آژانس هواپیمایی off-page

سئو سایت آژانس هواپیمایی

سئو خارجی یا بیرون از صفحه به این معنی است که شما باید بک لینک های مناسب، مرتبط و با کیفیت از سایت ها و صفحات دیگر بگیرید. با وجود اینکه از نظر اینکه گوگل امری منفی محسوب می شود ولی هنوز بیشترین تاثیر را بر روی سئو سایت ها دارد. برای ساخت سئو خارجی مناسب می توانید در سایت های معرفی، نقد و بررسی عضو شوید تا به دیده شدن هرچه بیشتر شما و به دنبال آن تقویت برندینگ شما کمک کند.

علاوه بر این این کار برای سئو خارجی شما بسیار مناسب است و میتواند به سئو کلی سایت شما و نمایش شما نیز کمک کند.

همچنین می توانید از سایت های مرتبط رپورتاژ های مناسب را خریداری کنید این کار هم به تقویت سئو خارجی شما کمک زیادی کرده و کاربران را با سایت شما آشنا میکند و باعث برندینگ شما میشود.

نکته ای که در مورد لینک های خارجی بهتر است به آن توجه کنید این است که دقت کنید که لینک های شما حتما از سایت های مرتبط و در حوزه فعالیت خودتان باشد چرا که گوگل به این امر توجه زیادی میکند.

مثلا اگر شما لینک خروجی از یک سایت آشپزی بگیرید ممکن است که نه تنها بر روی سئو سایت شما تاثیرگذار نباشد بلکه حتی اثر منفی روی سئو سایت شما گذاشته و باعث کاهش رتبه شما شود.

شما میتوانید جهت برقراری ارتباط با کارشناسان سئو ما از طریق صفحه تماس با ما و یا صفحه اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

DOTWEB
ما در تیم تولید محتوای شرکت طراحی سایت و برنامه نویسی دات وب در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه طراحی سایت و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: